|
pedro
Dołączył: 03 Maj 2009 |
Posty: 701 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Śląsk Cieszyński |
|
|
Wysłany: Śro 14:39, 07 Lip 2010 |
|
|
|
|
|
Zaraz po powodzi był zamknięty początkowy fragment Głównego Szlaku Beskidzkiego na odcinku doliny Gościeradowca (Ustroń - Równica). Jak jest teraz to nie wiem bo nigdzie nic nie piszą.
|
|
|
|
mirek
Dołączył: 27 Maj 2008 |
Posty: 1963 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: wodzisław śląski |
|
|
Wysłany: Śro 15:30, 07 Lip 2010 |
|
|
|
|
|
Jeżeli chodzi o szlak z Ustroń-polana Równica,to jest otwarty.Tylko trochę zdewastowany.
|
|
pedro
Dołączył: 03 Maj 2009 |
Posty: 701 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Śląsk Cieszyński |
|
|
Wysłany: Śro 19:16, 07 Lip 2010 |
|
|
|
|
|
Chodzi mi o odcinek Ustroń Zdrój - Równica.
|
|
Piotrek
Administrator
Dołączył: 21 Kwi 2006 |
Posty: 5888 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Żywiec/Sienna |
|
|
Wysłany: Czw 0:20, 02 Wrz 2010 |
|
|
|
|
|
W Rajczy poszedł most, ten w Nickulinie o ile dobrze słyszałem.
W Żywcu, w centrum, most już otwarty.
|
|
dmirstek
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 968 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
Wysłany: Sob 21:13, 04 Wrz 2010 |
|
|
|
|
|
Podobno poszedł również most w Złatnej...
|
|
dakOta
Dołączył: 28 Lut 2008 |
Posty: 1347 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
Wysłany: Czw 19:56, 20 Sty 2011 |
|
|
|
|
|
Decydenci z TLK tłumaczą, ze maszyniści stracili uprawnienia do prowadzenia pociągów tamtędy. Ciekawe, do poniedziałku odzyskają?
|
|
Czort
Dołączył: 26 Paź 2009 |
Posty: 773 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: z Piekła Zdroju |
|
|
Wysłany: Pon 16:36, 24 Sty 2011 |
|
|
|
|
|
A pociągi jeżdżą już normalnie, nie tylko te TLK.
|
|
|
| | |
Ariel Ciechański
Dołączył: 10 Mar 2009 |
Posty: 425 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Skierniewice |
|
|
Wysłany: Pon 17:04, 24 Sty 2011 |
|
|
|
|
|
dakOta napisał: |
Ponoć jest to sposób na obejście przepisów w przypadku nieposiadania tych uprawnień. Tak się wypowiadał któryś z instruktorów (a może egzaminatorów? nie pamiętam). |
Wiesz, mi nie musisz mówić . Mam wyjeżdżone około 2500 km w charakterze maszynisty i jakieś 3000 - 4000 km po stronie pomocnika.
Dokładnie precyzuje to §16 Instrukcji Ir 1 -
§16 Znajomość linii kolejowych przez drużynę pociągową napisał: |
1. Prowadzący pojazd kolejowy z napędem powinien znać warunki miejscowe szlaków, stacji i innych posterunków technicznych na których prowadzi pojazd.
2. W wyjątkowych przypadkach (np. sytuacje awaryjne, skierowanie pociągu inną trasą niż w wewnętrznym rozkładzie jazdy itp.), gdy prowadzący pojazd kolejowy z napędem nie posiada znajomości linii kolejowych, należy przydzielić mu pracownika posiadającego udokumentowaną znajomość tych warunków, w celu informowania prowadzącego pojazd kolejowy w czasie jazdy o warunkach miejscowych na szlakach, stacjach i innych posterunkach technicznych.
3. W przypadku, gdy nie ma możliwości przydzielenia pracownika znającego warunki, o których mowa w ust. 1, prowadzący pojazd kolejowy powinien jechać ostrożnie, nie przekraczając prędkości jazdy 40 km/h. W tym przypadku prowadzącemu pojazd kolejowy z napędem należy wydać rozkaz pisemny "O" informujący o okolicznościach mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy pociągu, których znajomość jest konieczna do prowadzenia pociągu na tym odcinku (ostrzeżenia stałe i doraźne, odcinki z blokadą samoczynną, miejsca prowadzenia robót itp.).
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 7 z 7
|
|
|
| |