Forum BESKIDZKIE FORUM Strona Główna


BESKIDZKIE FORUM
"Tak mnie ciągnie do gór..."


Sob 11:48, 19 Cze 2010
154
18171
temat wskazuje na alkohol wiec porozmawiajmy
o tym
nie ma nic wspanialszego jak świeżutkie zimne piwko z beczki i świeżutki oscypek i bunc zakupiony w szałasie.
A gdy zw żołądku zsie to kwaśnica ...

Sob 11:43, 19 Cze 2010
38
9813
Tak leją w Wetlinie i w Cisnej.
W bazie... nie piłem ale w Siekierezadzie tak,osobiście wole beer niż to wino to po prostu w smaku Jabol

Sob 11:39, 19 Cze 2010
28
5874
dokładnie w którym roku?

Sob 11:37, 19 Cze 2010
75
10725
ok Górnik radze nie wychylać się z takimi postami bo Cię zbanują takie info. poszukaj w necie.

Sob 11:35, 19 Cze 2010
93
16572
Pudelek sprawiasz wrażenia gościa z poczuciem humoru, gościa z jajami.
Klimaciarz z długimi piórami. Jednego nie rozumiem o co Tobie bracie chodzi?

Sob 11:30, 19 Cze 2010
23
7002
Mógłbym tu napisać ,że z tymi błędami ortograficznymi to przesada ,że to nie forum polonistów, ale nie powiem ugryzę się w język.Język nasz ojczysty to nasze dziedzictwo to nasza kultura.
Więc postan ...

Sob 11:26, 19 Cze 2010
93
16572
Witam Serdecznie wszystkich
Po długiej Banicji i przejściu pernamentnej resocjalizacji postanowiłem wrócić do forum.
Uważam ,że jest ono pożyteczne, zawiera dosyć dużo informacji krajoznawczych i ...

Sob 10:55, 19 Cze 2010
6
2916
trotyl
spoko z konwojem motocykli to żart
ale widziałem to wydarzenie na you tube podobało mi sieę
widzę ze na fotce masz mundur tez brałeś w inscenizacji udział?
jeśli tak to na pewno wiesz ze ...

Sob 10:51, 19 Cze 2010
28
5874
Kostrzewski tworzył poezje na wysokim poziomie
Mój okręt płynie dalej
Chłopaki staram się nie pozwólcie mnie zbanować

Sob 10:46, 19 Cze 2010
79
9063
Dzieki Piotr od teraz bede tak robił.

Sob 10:44, 19 Cze 2010
154
18171
Pudelek ty jestes administratorem?

Sob 10:42, 19 Cze 2010
48
9246
byłem świadkiem jak koles zwija nóż kozik mojemu koledze
nie podalismy go na policje bo bysmy my mieli przej....e
przeszedł lekcje

Sob 10:38, 19 Cze 2010
154
18171
sorki przepraszam nie chcialem nikogo urazic cofam slowa chodzi mi ze pochopne decyzje sa podejmowane

Sob 10:30, 19 Cze 2010
57
24276
moim nie odpartym sukcesem jest zobaczenie dzieciola w locie

Sob 10:28, 19 Cze 2010
38
12657
przyznam slabo orietuje sie w tych terenach ale juz wkrotce wybiore sie ze swoja
Strona 1 z 5
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)