Forum BESKIDZKIE FORUM Strona Główna


BESKIDZKIE FORUM
"Tak mnie ciągnie do gór..."
Odpowiedz do tematu
Pudelek
Ogarniacz kuwety

Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 5794
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oberschlesien, Kreis Nikolei und Kreis Oppeln

Ela i Ania nie siedziały w chatce z tamtym zlotem, tylko z "neutralnymi" w kuchni. drugi zlot od początku zamknął się w swojej izbie i nosa nie wypuszczał

galeria super, choć na niektórych zdjęciach wyglądam niezbyt wyjściowo. szczególnie tam, gdzie siedzę w samych bokserkach Laughing ogólnie oddaje klimat imprezy - kuba wygląda jakby przed snem chciał zgasić światło Smile za to tego zdjęcia z moimi przekrwionymi oczami jak wychodziłeś to już w ogóle nie pamietam - choć wiem, że wstawałem wtedy aby się pożegnać i wyjść sprawdzić czy rowery jeszcze stoją Cool
Zobacz profil autora
turystykon


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rajcza

Pudelek napisał:
drugi zlot od początku zamknął się w swojej izbie i nosa nie wypuszczał


TO świadczy jeszcze gorzej o nich... Rzeczywiście dziwny był ten drugi zlot...

A jeśli chodzi o zdjęcia Ecowarriora, to te zdjęci są świetne:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Do tego jeszcze Ecowarrior dołączył świetne komentarze... Gratuluję!
Zobacz profil autora
opek


Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowitz, Galgenberg

turystykon napisał:
Pudelek napisał:
drugi zlot od początku zamknął się w swojej izbie i nosa nie wypuszczał


TO świadczy jeszcze gorzej o nich... Rzeczywiście dziwny był ten drugi zlot...

A jeśli chodzi o zdjęcia Ecowarriora, to te zdjęci są świetne:

Do tego jeszcze Ecowarrior dołączył świetne komentarze... Gratuluję!


Szczególnie te środkowe Wink
Zobacz profil autora
kuba


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

tak zlot byl naprawde udany:)

kapelusz acowarriora zrobil na mnie naprawde wielkie wrazenie:)
390 zdjiec turystykona w pierwszy dzien( juz sie boje ile zrobil w drugi;)
ambitne plany Bialego-pobutka o polnocy-pociag do krakowa -i babia gora
wytrwałosc keraja w pilnowaniu ogniska...albo kielbasy
wytrzymalosc Zupy z forumowym towarzystwem itd itd...
dzieki wam!!
Zobacz profil autora
kuba


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

co wy chcecie od tego drugiego zlotu...siedzieli w chatce i nosza nie wypuszczali na zewnatrz...
a jakby byli natarczywi i sie nam naprzykrzali??
to by dopiero bylo...Wink
Zobacz profil autora
turystykon


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rajcza

Taaa, Zlot była naprawdę świetny...

Kuba napisał:
390 zdjiec turystykona w pierwszy dzien( juz sie boje ile zrobil w drugi;)


Coś mi chyba podczas zlotu "licznik" nawalał, gdyż wszystkich zdjęć z całego weekendu mam 519...

Kuba, a czy to czasem nie Ty wychwyciłeś BESKIDoczubów fotoamatorów w szeregu oczekujących na słońce? Jak tak, to podziel się z nami ta fotką, proszę...!
Zobacz profil autora
kuba


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

wyruszylem rano ze szczawnicy goniąc grupe Keraja


śniezyca wiatr ...szlak jednak przetarty


juz na prehybie..ide już z grupą na Niemcową


no chodzcie!!!


no idziemy idziemy...


forumowicze


beskid wyspowy w oddali


zdjiecie numer ....oj duzo tego;) ale bylo co fotografowac


np:


teletubiś???...nie to chemica!!!


nie brakowalo wśrod nas fotografów..cierpliwych ,wytrawnych ,nie zważających na trudy wyprawy.dla nich liczą sie chwile...





bliżej i bliżej...


a sam wieczor to juz zapoznanie z reszta forumowiczow,zebranie drewna..biesiada przy ognisku,wspomnienia...opowiadania..bacowanie...


..podczas gry reszta jeszcze spała..no może wyjąwszy białego;)....
6:30 rano..wspolny powrót do krakowa z ecowarriorem i zupą


poranek...



kapelusz...

dziekuje wam wszystkim jeszcze raz!!!

kuba.
Zobacz profil autora
xaga
Moderator

Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 1373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z podnóża Beskidu Małego [Andrychów/Kęty]

kuba świetna fotorelacja!!! Smile

a to zdjęcie rewelacyjne..... Very Happy

kuba napisał:

Zobacz profil autora
Pete


Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 1506
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm Śląski/Kraków

Fajnie się ogląda fotorelacje ze zlotu z różnych perspektyw Wink.
Zobacz profil autora
ecowarrior


Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 1461
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdzieszowice

I znowu przeżyło się ten piękny "wechikuł czasu"...
Bardzo mi sie podobały foty i komentarze do tych zdjęć...:
teletubiś???...nie to chemica!!!

nie brakowalo wśrod nas fotografów..cierpliwych ,wytrawnych ,nie zważających na trudy wyprawy.dla nich liczą sie chwile...



Zobacz profil autora
kuba


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków

acawarriow napisał:
" znowu przeżyło się ten piękny "wechikuł czasu"...
Bardzo mi sie podobały foty i komentarze do tych zdjęć...:
teletubiś???...nie to chemica!!! "


...no naprawde to była chemica....Razz
Smile
Zobacz profil autora
turystykon


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rajcza

kuba napisał:



O to zdjęcie mi szło...Dziękuję za jego umieszczenie... Cały czas wspominałem o jakimś zdjęciu z BESKIDolubami fotoamatorami w szeregu, a mało kto wiedział o co chodzi. Teraz jest już to oczywiste...

A Ecowarrior jak zwykle musiał dodać i swoje zabawne komentarze. Razz

Kuba, dzięki za świetne fotki, i równie świetne słowa od siebie...!

Przy tej okazji znowu dziękuję Wam, forumowiczom, za ten wspaniały ZLOT!
Zobacz profil autora
chemica


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński

Chłopcy ale mi z Wami dobrze było w sobotę na szlaku...Nie jedna panna pewnie mi pozazdrości ...
Ja bym polemizowała czy to chemica była czy faktycznie teletubiś zrzucony z samolotu Wink
Chcę znowu poczuć klimat zlotu...A tu praca i praca Sad
Zobacz profil autora
Pudelek
Ogarniacz kuwety

Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 5794
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oberschlesien, Kreis Nikolei und Kreis Oppeln

chemica napisał:
Chłopcy ale mi z Wami dobrze było w sobotę na szlaku...


co za wyznania
Zobacz profil autora
turystykon


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rajcza

Chemica napisał:
Chłopcy ale mi z Wami dobrze było w sobotę na szlaku...


Cała przyjemność po mojej (naszej) stronie
Zobacz profil autora
III Zlot BESKIDolubów - relacje, wrażenia, foty
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 5  

  
  
 Odpowiedz do tematu