WojtekB napisał:
Świetne!! Ta ostatnia fotka znakomita. Dzikość, dzikość i jeszcze raz dzikość. Oj może nawet przełamię swoją awiofobię Very Happy

Spróbuj powspinać się trochę po skałkach czy nawet drzewach to aviofobia minie Very Happy
kilerus

Dołączył: 18 Kwi 2006

Skąd: Monoklina Śląsko-Krakowska

rewelacja
tez tam kce

ja tez kiedys mialem chrzest w dwudniowych glanach po bieszczadach przez 9 dni. do dzisiaj mam blizny.
WojtekB

Dołączył: 16 Kwi 2006

Spoko napisał:
Spróbuj powspinać się trochę po skałkach czy nawet drzewach to aviofobia minie

Już zaliczyłem takowy chrzest - Prządki i Tatry (Pośrednia Turnia). Problem nie polega na lęku wysokości bo nie mam go. Tylko na strachu przed lataniem Evil or Very Mad
Gar

Dołączył: 19 Kwi 2006

Skąd: Ruda Śląska

WojtekB napisał:
Tylko na strachu przed lataniem Evil or Very Mad

2 pięćdziesiątki żołądkowej dla kurażu i po awiofobii nie zostanie ani śladu Laughing
Góry Skaliste kanady cz.3

Część 3
Część 3 ostatnia
Zbliżał sie koniec września .W tych okolicach jest to przełom jesieni i zimy.Jesień przystraja się w najbardziej intensywne kolorowe szaty.
Modrzewie płoną swoimi kolorami.Miejscowi uważają ten czas przełomu jesieni i zimy za święto gór i masowo wyjeżdżają w góry aby podziwiać je w jesiennej szacie.Pojechaliśmy również na 2 dniowy weekend.W 1 dzień w okolice jeziora Moraine lake.Jezioro powstało na wskutek zatamowania wód przez wielki obryw skalny jaki miał miejsce kilka tysięcy lat temu.Szliśmy kawałek wzdłuż intensywnie błękitnego jeziora a następnie w górę do zawieszonej polodowcowej dolinki Larch Valley.Jest to dolinka porośnięta głównie modrzewiami.Wydawało się ,że cała dolina płonie ich jesiennymi barwami.Wspinaliśmy się na pobliską przełęcz ok. 2700mnpm.W miare podejścia ,widok stawał się coraz bardziej rozległy.W dolince połyskiwało kilka małych jeziorek (a' la Stawki Staszica) Indian Tears.Wychodzimy coraz wyżej.Wiatr coraz mocniejszy.Wreszcie dochodzimy do przełęczy. Piękny widok na dzikie poszarpane turnie z drugiej strony przełęczy.Trochę niebezpiecznie .Wiatr stara się strącić w przepaść .Robimy kilka zdjęć i szybko wracamy z powrotem.
W drugi dzień pojechaliśmy Kaananaskie Valley.Tam w wapiennym masywie znowu wspinaliśmy się do wysoko położonej dolinki zajętej przez 2 intensywnie błękitne stawki.Poszliśmy w górę dolinki aż do pionowej ściany zamykającej jej górną część .Okolice tej dolinki obfitują w duże ilości skamielin .Nazbieraliśmy trochę .Po krótkim wypoczynku wróciliśmy z powrotem do Calgary .Potem jeszcze raz wyskoczyliśmy do lasów poza Edmonton.Lasy tam zaczynają przypominać trochę tundrę.Oczywiście była to wyprawa na polowanie. Z odległości 50 m udało mi się ustrzelić 5 puszek po piwie (ale pustych). A potem nastała zima A jak jest zima to mnie w górach ni ma.Ale raz zdecydowałem się i pojechaliśmy Do Kaananaskie valley na cross country skiing.Było 10 stopni mrozu.pokonaliśmy gdzieś 20 km.Zmarzłem bardzo Ale jakże potem smakowała gorąca kawa w pobliskim saloonie miejscowym IT
To tyle moich wspomnień z tego uroczego kraju(ale po cichu powiem ,że wolę Europę) Dołączam widoczki
ammo

Dołączył: 18 Kwi 2006

Spoko opis i fotki

Skąd: Sucha Beskidzka

Dzięki:) ale to już koniec.Ale nie koniec gór .Te nasze też są wspaniałe