Wycieczka na Policę
Bernie

Dołączył: 23 Kwi 2008

Skąd: Tarnawa

We wtorek wieczorem pomyślałem że pasowałoby się gdzieś nareszcie wyrwać z miasta. Postanowiłem że nazajutrz zdecyduję czy jadę czy nie. W środę rano pogoda nie była zbyt zachęcająca i raczej nie zanosiło się na zmianę, ale jako że plecak stał już od kilku dni spakowany zdecydowałem się pojechac. Plan miałem dosyć ambitny Wink, czyli zimowe wejście na Policę. Pojechałem więc do Kojszówki, skąd nienerwowo udałem się niebieskim szlakiem na Polanę Malinowe a dalej czerwonym na Halę Krupową gdzie planowałem nocleg. Do schroniska doszedłem ok. 13.30 i akurat jakaś zielona szkoła szykowała się do obiadu. Jako że nie byłem w nastroju do integracji z młodzieżą i godzina była jeszcze wczesna zrezygnowałem z noclegu i po nawodnieniu organizmu ruszyłem na Policę. Szło się coraz ciężej bo solidnie dopakowany plecak zaczynał dawać o sobie odczuć. Na Policy byłem o trzeciej no i przypomniałem sobie wtedy, że o 16.50 mam autobus do Krakowa i że dobrze by było na niego zdążyć. Doszedłem do Hali Śmietanowej i postanowiłem zejść niebieskim szlakiem do Zawoi Mosorne. Na przystanku byłem kilka minut przed przyjazdem autobusu.

Zdjęć za wiele nie ma, bo pogoda nie zachęcała do pstrykania.
Spoko

Dołączył: 07 Lis 2006

Skąd: Sucha Beskidzka

To się trochę przewietrzyłeś Bernie Widoki przymglone ale za to drzewa pięknie poprószone świeżym śniegiem. Dobre tempo marszu jak na zimowe warunki i taką trasę. Mówią ,że lepiej dobrze iść niż źle siedzieć (w domu) Smile Dobrze wybrałeś

czyli plecak tym razem okazał się zbędnym balastem Wink
jarek

Dołączył: 28 Cze 2008

Skąd: Beskid Śląski

Bernie zostaw ten plecak spakowany i bądź w sobotę wieczorem w Szczawnicy Very Happy
Bernie

Dołączył: 23 Kwi 2008

Skąd: Tarnawa

Słyszałem o waszych planach, zapowiada się fajna wycieczka. Ja niestety od soboty jestem uziemiony w krakowie, ale życzę wam dobrej pogody i udanej wyprawy.
jarek

Dołączył: 28 Cze 2008

Skąd: Beskid Śląski

No cóż,szkoda Confused

Dzięki,postaramy się aby była udana