Skrzyczne - Malinowska

Dołączył: 15 Mar 2009

W lany poniedziałek udało nam się oderwać od świątecznego stołu oraz rodziny i czmychnąć choć na chwilę w górę. Pokonaliśmy unikami, czatujących na niewinnych przechodniów, amatorów polewania. Notabene, po raz pierwszy spotkałam się z tym, że napastnicy atakowali z samochodu Shocked
Zrobiliśmy pętlę Ostre - Skrzyczne - Malinowska - Ostre. Na trasie tylko kilka osób. Tłumek dopiero w schronisku, głównie amatorzy nart. Śniegu dość zwłaszcza na odcinku pomiędzy Skrzycznem a Malinowską, co widać na zdjęciach.

Miłego oglądania.

bardzo ładna wycieczka Smile
rzeczywiście mogliśmy sobie pomachać-z Magurki cały czas mieliśmy widok na Skrzyczne Smile
chemica

Dołączył: 04 Wrz 2007

Skąd: Stargard Szczeciński

Dokładnie-porzucić stół wielkanocny dla wędrówki. To jest to-śnieg i koszulki na krótki rękaw+kąpiele słoneczne i wylegiwanie się Cool

Ostatnio zmieniony przez chemica dnia Pon 18:18, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz

Moje strony Very Happy Lubię ten szlak.
Pogoda i widoki Wam dopisały. Świetnie.

Dołączył: 15 Mar 2009

Tak naprawdę, to nie do końca porzuciliśmy ten stół. Na górze raczyliśmy się świątecznym serniczkiem do piwa. Very Happy
Spoko

Dołączył: 07 Lis 2006

Skąd: Sucha Beskidzka

Ładna wyprawa i ładne widoczki . Pozostałosci jesienno zimowe dominują w terenie ale ich dni już policzone Smile
trotyl

Dołączył: 14 Lut 2009

Skąd: WARKA

Dzięki Monia za fotki.Dusza tęskni.A na Skrzycznem tradycyjny odpust. Razz

Dołączył: 15 Mar 2009

Ostatni raz w schronisku na Skrzycznym byłam jakieś 7 lat temu i przyznam,że w mojej pamięci niewiele zostało , dlatego trochę się zdziwiłam wchodząc do kibelka. Owszem wyremontowany, natomiast uprawia się tam pozycję "na Małysza" - przynajmniej panie. Very Happy Ponoć - jak dowiedziałam się od pana sączącego piwo obok nas - jeszcze gdzieś w Tatrach zastosowana jest taka konstrukcja.
A dookoła schroniska faktycznie jarmark pełen, brakowało tylko waty cukrowej. Natomiast wszyscy gromadzili się dookoła budynku, a w środku w bocznej salce pełen luz i przyjemnie się odpoczywało, bez zgiełku i telefonów komórkowych
daniel

Dołączył: 19 Kwi 2006

Skąd: żYwIeC/TwArDoRzEcZkA

Monia to chyba we wtorek szliśmy po Twoich śladach Wink. We wtorek zrobiliśy prawie to samą trase tyle że z Malinowskiej Skały poszliśmy na Zielony Kopiec dalej na Magurke Wislana i przez Hale Radziechowską zeszliśmy do Radziechów. We wtorek przy schronisku na Skrzycznem nie było nikogo w środku trzy osoby . Dawno już nie widziałem takich pustek na Skrzycznem;)

Pozdrawiam

Klika fotek: [link widoczny dla zalogowanych]

Dołączył: 15 Mar 2009

No, faktycznie. Nam niestety nie starczyło czasu na dłuższy wariant.

Jak patrzę na takie zdjęcia, zastanawiam się kiedy w Beskidach, a zwłaszcza w śląskim będziemy przemierzać przez połoniny....

daniel

Dołączył: 19 Kwi 2006

Skąd: żYwIeC/TwArDoRzEcZkA

Moni żeby temu zapobiec organizowana jest taka oto akcja:http://www.e-beskidy.com/index.php?name=News&file=article&sid=3334

Zapraszam na Hale Boraczą 25 kwietnia;)