Muńcuł-Rycerzowa-Przegibek-Bendoszka

Dołączył: 18 Paź 2006

Skąd: Chełm Śląski/Kraków

15.08.2009

Ujsoły - Szczytkówka - Muńcuł - Rycerzowa - Przegibek - Bendoszka Wlk. - Przysłop Potócki - Praszywka Wlk. - Rycerka - Rajcza

Taka bardzo spontaniczna wycieczka. Po drodze do Rajczy zabieramy stopowiczów zmierzających na Zugspitze. Takim to dobrze. Świat beskidoczubowy jest bardzo mały, więc beskidoczub na beskidoczuba zawsze trafi. Wink Zajeżdżamy do Rajczy i spotykamy Turystykona siedzącego na przystanku. Na początku mieliśmy trasę zacząć w Rycerce, ale Turystykon wraz ze znajomymi wynajęli busa do Złatnej, skąd udawali się dalej w góry, a my wysiedliśmy w Ujsołach. Dalej poszliśmy zielonym przez Muńcuł na Rycerzową. Pogoda wymarzona, widoki też. Nic, tylko usiąść na polance i obżerać się jagodami podziwiając Wielkiego Rozsutca. Na Rycerzowej już dość sporo ludzi. Później idziemy na Przegibek. Tam już zawalone schronisko jakąś wycieczką PTTK-owską i gośćmi weselnymi z sąsiedniego nowego budynku, należącego do gospodarzy. Schronisko może i ma jakiś swój urok, ale na pewno nie powinno być numerem 1. Idziemy stamtąd szybko na Bendoszkę i Przysłop Potócki, gdzie zatrzymujemy się na chwilę w bazie. Tam miłe rozmowy, ale na herbatę się nie doczekaliśmy z racji braku czasu. Podejście na Praszywkę i sru do Rycerki, skąd z buta asfaltówką do Rajczy. Wink

Fotki:
Bazyliszek76

Dołączył: 27 Kwi 2006

Skąd: Z Podbeskidzia

To mało co ,a również nie wpadliśmy na siebie, bo ja akurat też byłem w Rajczy w sobotę ,z tym że robiłem trase : Rajcza -Hala Redykalna-Boracza-Rajcza Very Happy
Szkoda,ze nie doszło do mini Zlotu Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Bazyliszek76 dnia Nie 13:06, 16 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
turystykon

Dołączył: 06 Cze 2007

Skąd: Rajcza

No i wycieczka się udała! Gratuluję!
Na herbatkę na Przysłopie faktycznie trzeba poczekać... Wink To je st sport dla cierpliwych. Smile