[fg] Tatry Zachodnie: Grześ-Rakoń-Wołowiec 26.08.2007

Już od kilku dni mnie "nosiło", bo od trzech tygodni nie byłam w górach... tzn. jedynie gdzieś na spacerki na Pańską Górę... Rolling Eyes
W środku tygodnia zaczęłam werbować ekipę, jednak każdy się czymś wykręcał: to weselem, to chorobą... Confused
Zatem rzutem na taśmę...w piątek wieczorem dzwoni do mnie siostrzyczka i mówi, że jedzie z rodzinką do Chochołowa - żebym też przyjechała Smile
Zatem zaplanowałam wycieczkę na niedzielę, wzięłam bratanka, znajomego (bo jeszcze ani razu nie był w Tatrach) i o 7.00 ruszyłam uniakiem w stronę gór Smile
Zdecydowaliśmy, że będziemy zdobywać Grzesia od strony słowackiej. Ekipa dość pokaźna - 10 osób Smile Na szlaku poza nami paru Słowaków.
Pogoda z początku była dość niewyraźna, ale na szczęście do czasu...
Słońce pięknie świeciło, chmurki dodawały uroku krajobrazom a widoki na Tatry były niesamowite, zwłaszcza po godzinie 15.00, kiedy schodziliśmy z Wołowca Smile
Wg mnie najlepsze zdjęcie z tego dnia: [link widoczny dla zalogowanych] niech będzie zachętą do obejrzenia albumu:

Ostatnio zmieniony przez xaga dnia Sob 19:51, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Bazyliszek76

daniel

Dołączył: 19 Kwi 2006

Skąd: żYwIeC/TwArDoRzEcZkA

Agusia - Taterki jak zwykle pikne. Zdjecia oczywiscie tez. Te za mgłą mi sie podobaja sa takie z "Archiwum X. Juz widze tą szatynko-agentke uff;-). Brawo za Twoja postawe - mam tu na mysli przekazywanie choroby górskiej młodszej czesci rodzinki;-)
Wołowiec od polskiej strony

dorzucę tutaj kolejną relację Smile

choć sobota nie napawała optymizmem, to prognozy na niedzielę były "znośne", zatem Edyta wymyśliła, byśmy wybrali się na Wołowiec, dołączył do nas jeszcze jej brat-Sławek...
pogoda rano rzeczywiście cudna, w dolinkach mgiełki
po drodze w okolicy Jeziora Orawskiego, jednak totalna mgła zapanowała... na szczęście pomiędzy Jabłonką a Czarnym Dunajcem zobaczyliśmy Tatry w pełnej okazałości...
dojechaliśmy do Doliny Chochołowskiej - samochód pozostał na parkingu (polecam przy płatności nie mieć "drobnych" Wink )
a my raźno ruszyliśmy na szlak... i wkrótce mogliśmy podziwiać...
Na chwilę zatrzymujemy się przy schronisku, by coś zjeść. Natykam się na znajomych, którzy narzekają, że w sobotę trochę im "dolało", ale dzisiaj sobie to odbiją - też idą na Wołowiec, ale w odwrotną stronę niż my - najpierw na Grzesia.
Idziemy dalej zielonym szlakiem, widoki zapierają dech...
Na Wołowcu dość długo się byczymy :]
a później przez Grzesia wracamy do Doliny Chochołowskiej, jednak z wielkim żalem, gdyż krajobrazy były wręcz bajkowe:
jazda do Andrychowa przez Słowację i jesteśmy w domku Smile
i coś dla "starych wyjadaczy widoków" Wink -> [link widoczny dla zalogowanych]
Erynie

Dołączył: 29 Lis 2007

Skąd: Żywiec

Pięknie. Zachodnie działają bardzo kojąco na psychikę...Czemu nie zaliczyliście Rohacza?

Rohacz był raczej poza naszym zasięgiem... to był taki niedzielny spacer Wink
turystykon

Dołączył: 06 Cze 2007

Skąd: Rajcza

Świetne zdjęcia, a i wycieczki całkiem przyjemne! Pogoda Ci się udała, a i klimat wycieczek świetny! Jednym słowem - GRATULUJĘ!!!

Mi najbardziej spodobały się te zdjęcia: