Karkonosze - 28 -30.09.2012

Witam,
Aktualnie przebywam w Karpaczu na imprezie organizowanej przez moją firmę o wdzięcznej nazwie "Rajd Koksowników" Smile
Skrobne pare zdań i wrzucę parę fotek aby wam umilić troszkę czas Smile

Piątek - 28.09.12
Od dawna planowałem aby wybrać się na czeską stronę której praktycznie wogóle nie znam.
Po śniadaniu wybieram się w trzyosobowej grupie na wyciąg na Kopę Twisted Evil i około godziny 9 jesteśmy na górze.
Widoczność praktycznie żadna - wieje dość mocny wiatr ale nie pada...
Idziemy najpierw do Domu Śląskiego skąd robimy pętelkę - Krkonos - Kozie - Spindlerowy Młyn - Dolina Białej Łaby - Dom Śląski.
Pogoda do SM bez zmian prawie nic nie widać potem już lepiej.
Z DŚ schodzimy do Karpacza Łomniczką nowo wyremontowanym szlakiem.
Cała trasa zajmnuje nam około 8,5 godziny z przerwami w miejscach tfu wodopojach:) Na pewno tam wrócę jak będzie lepsza pogoda... bo z tego co mi się wydaje odcinek od Lucni Boudy do Spindlerowego jest wypaśny przy fajnej pogodzie.
Poniżej parę fotek:

Kris_61

Dołączył: 03 Wrz 2009

Skąd: Bytom

Urocze foty. Przeżycia też musiały być absorbujące. Smile

Dołączył: 03 Mar 2009

Przeżycia były boskie:) Połowa trasy w chmurach i mgle - lubie takie klimaty, a potem jak już i widoki się zdarzały bomba. Dawno nie byłem w górach i tego potrzebowałem.
Siedzę teraz i myślę czy jutro aby przypadkiem jakiś zakwasó nie było bo parę km się zrobiło... Smile

Fajnie masz w tej pracy Smile, moja firma jak już coś zorganizuje to jedynie na płaskim.

Borowik wiedzę Ci sie trafił spory. Cenna zdobycz w tym sezonie.

Sobota - 29 września
Wybieramy się do Szklarskiej skąd robimy pętlę do Karpacza - do Karkonoskiej czerwonym skąd zielonym do Pielgrzymów, potem z Polany drogą Bronka do Białego Jaru.
Od samego rana pogoda rewelacja - niebieskie niebo i parę chmurek z których po południu jednak trochę popadało - deszczyk złapał nas w połowie drogi na Pielgrzymy z Karkonoskiej i towarzyszył do samego końca.
Cała trasa zajęła nam około 7,5 godziny z dłuższym pobytem w schronie na Karkonoskiej gdzie raczyliśmy się Skalakami. Mieliśmy wielką ochotę na czeskie piwo i pierwotnie mieliśmy posiedzieć w Boudzie na przełęczy ale kelner mnie tak wkur..ił że poprostu poszliśmy zasilić kiesę naszego polskiego schroniska gdzie obsługa była baaardzo miła i sympatyczna - polecam:)
Poniżej parę fotek:

A co ten kelner nawyrabiał?

Dołączył: 03 Mar 2009

Chcieliśmy usiąść sobie na tarasie i się zapytałem go czy można oczywiście na co odparł że tam nas nie obsłuży bo nie będzie latał tam i z powrotem... i wogóle jego nastawienie i sam wyraz twarzy nie były za sympatyczne.

Komplet zdjęć z pierwszego dnia tutaj -> [link widoczny dla zalogowanych]

Więcej zdjęć z drugiego dnia min panoram i pare filmików tutaj -> [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez olo23333 dnia Nie 21:35, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy