[fotorelacja] Wielka Sowa

temat otwieram specjalnie dla ecowarriora, który (szczęściarz!) wędruje właśnie po tych okolicach i kazał pozdrowicz wszystkich forumowiczów Very Happy mam nadzieję, że po powrocie znajdzie się tutaj też fotorelacja

Ostatnio zmieniony przez Pudelek dnia Nie 19:22, 07 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
ziolek

Dołączył: 26 Kwi 2006

Skąd: Piotrków Tryb

Góry Sowie są jesienią przepiękne. I właśnie przypomniała mi się historia sprzed jakiś 4 lat. przemierzaliśmy z kumplem Góry Sowie w relacji Srebrna Góra - Walim z międzylądowaniem w Zygmuntówce. W schronisku doszliśmy do wniosku, że idziemy na Wielką Sowę na wschód słońca toteż zapytaliśmy gospodynię schroniska czy rano nie będzie problemów z wydostaniem się z schroniska. Po wyjaśnieniu sytuacji i uzgodnieniu, że o 5:00 spokojnie zastaniemy drzwi otwarte zwaliliśmy się na koje. Jednak już zasypiając zmieniliśmy plany (sprzyjała temu nieprzespana noc w pociągu). Ustalając godzinę wyjścia na 7:00. Nie wiedzieliśmy, że zacna gospodyni wstanie przed 5:00 aby specjalnie otworzyć na drzwi. Nie dopytywaliśmy jak długo czekała, ale sądząc po "wiązankach" musiało to być dość długo Smile

ciekawe czy ecowarrior bedzie przechodzil kolo schroniska sowa - bo tam niedaleko sa takie dwa opuszczone pensjonaty ktore mi bardzo pachna na miejsce noclegowe Very Happy wiec kazde zdjecia i informacje o tym miejscu sa baaaardzo pozadane!!

a tego to nie wiem, ale raczej wybierze na nocleg schronisko. zawsze w schronisku z kimś łatwiej napić się piwa Very Happy

to rzeczywiscie pewien problem- w takie klimatyczne miejsce noclegowe to trzeba miec uzbierana ekipe i zgrzewke w plecaku Wink

a że z ekipą ciężko, bo jeśli już to najwyżej 2 osoby się zbiorą i nie ma kto zgrzewki tachać - zostają schroniska Wink

cos w tym jest ze w gorach lepiej sie sprawdzaja plyny o wiekszej mocy i mniejszej wadze niz piwo Wink

Pudelku, dzięki za otwarcie tematu, wczoraj wieczorem wróciłem a w piątek fotorelacja powinna ujrzeć światło dzienne...Smile Buba, specjalnie mysląc o Tobie zrobiłem zdjęcie czegoś co mogłoby być ciekawym miejscem noclegowym (ale poczekajmy do piatku)...Ziołek, co do Zygmuntówki to również miałem ciekawą przygodę z właścicielką. Dotarłem z Wielkiej Sowy do Zygmuntówki około 17 zamówiłem piwko, zagadałem się i jakoś tak fajnie się gadało,że zapomniałem zapłacić...Po 10 min doszedłem do wniosku,że na Sowie było tak świetnie,że wrócę tam zobaczyć zachód słońca i prześpię się w schronisku "Sowa". Byłem już oddalony z jakieś 20 m i nagle słydszę okrzyk właścicielki "pieniądze, pieniądze, pan zapomniał zapłacić!!!!!Ja itak mam tanio, bo tylko 4 złote biorę" Smile Ależ mi się głupio zrobiło, dałem jej 5 i nie chciałem reszty...

kurcze, musze kiedys odwiedzic ta zygmuntowke...juz od paru osob slyszalam ze to przemile miejsce Smile i czekam na relacje!!!!!!

Jak już wcześniej obiecałem zarzucam fotorelację z Gór Wałbrzyskich i Sowich... [link widoczny dla zalogowanych]

fajnie. to drewniane coś na palach też mi się spodobało - całkiem niezły pomysł na nocleg Smile

a ci pod wieżą widokową... sielanka. mógłbym tak pracować Very Happy
ziolek

Dołączył: 26 Kwi 2006

Skąd: Piotrków Tryb

ecowarrior napisał:

Trza było jeszcze o Walim zahaczyć. To rzut beretem.

Wiem, że warto zwiedzić Walim, ale co się odwlecze to nie uciecze. Ponadto zawsze będzie ajkis pretekst żeby ponownie wrócic w Sowie...

Ostatnio czytałem, że wieżę na W.Sowie chcą zlicytowac podczas najbliższej Wielkiej Orkiestry Ś.P.

W schronisku "Sowa" właścicielka mówiła mi,że bodajże od listopada wieża ma zostać na okres jesienno-zimowy zamknięta na podstawie zarządzenia miejskiego...