Dołączył: 16 Kwi 2006

A ja już wróciłem z baaaaaaaaardzo długiego weekendu majowego (Góry Św. + kurs skałkowy). I koniec był jak najbardziej fatalny. Zapierdzielałem 6 kilometrów z kilkukilogramowym plecakiem, bo autobus się zepsuł... grrrrrrrrr

WojtekB napisał:

Trening się przyda do długich szlaków z plecakiem Very Happy

Piotrek napisał:
Trening się przyda do długich szlaków z plecakiem Very Happy

W sumie tak... zależy też po jakim terenie . Jak szliśmy 30.04\01.05 to najlżejszy plecak miał 20kg a najcięższy 22 a było nas trzech. Niestety za luksus trzeba płacić... czyli np. kuchenka, zupy ekspresowe, kawa, herbata, piwa, ziemniaki na ognisko, odzież do spania w namiocie w niskich temperaturach (było koło 0) itp. jednym słowem pełny serwis kosztem cięższego plecaka, ale naprawdę warto Very Happy

ammo napisał:

Toż to obraza dla górołazów Wink... . Totalne zaprzeczenie idei Walerego Eljasza.

Pozdro

Dołączył: 18 Kwi 2006

Jednak mimo wszystko pełna kultura to jest to. Jakoś nie fascynuje mnie leżenie pod drzewem w śpiworze, liczenie gwiazd albo modlenie się aby nie padał deszcz, tym bardziej że nie mamy jeszcze pory letniej

Dołączył: 16 Kwi 2006

Ale za to jaka przygoda by była Wink

No niewątpliwie

Zdarzało się spać pod gołym niebem, nie powiem, nawet przyjemnie. Raz tylko było przykro. Kiedyś z kumplem ruszając w Bieszczady wysiedliśmy w Nowym Łupkowie a że było już ciemno to poszliśmy gdzieś za wieś by się przespać. Miejsce znaleźliśmy w pobliżu jakiegoś potoku, rozłożyliśmy tylko pałatki na ziemi i wszystko było ok. dopóki nie poczułem ciepła na policzku a chwile późnie pieczenia. Zapalam swieczkę, patrzę a tu pełno mrówek. Pogryzły mnie tak, że dwa dni czułem pieczenie na twarzy.
Trochę dni później idąć w strone Teleśnicy postanowiliśmy zanocować w ambonie stojącej na uroczej polance. Ambona duża, dwa sienniki, w sam raz. Leżąc już po chwili obaj poczuliśmy że coś jest nie tak. Oblazły nas jakieś dziwne robale. Skończyło sie na trzepaniu śpiworów i nocy na trawce. Dopełnieniem tego był dzieńnastępny. Schodziliśmy do jakiejś drogi (szlakiem niebieskim) a w dole kilku ludzi stoi i czyta coś na stojącej tablicy. Podeszliśmy, czytamy a tam napis "Szlak zamknięty, wścieklizna" i jakieś jeszcze informacje ale juz nie pamiętam co to bylo.
Mimo to miło wspominam te sytuacje
Kaytek

Skąd: Łódź

Dla mnie weekend skończył się przedwczoraj, na razie wkleję tylko linka do kliku fotek, a w wolnej chwili sklecę z nich fotorelacyjkę Wink
Stokrotka

Dołączył: 17 Kwi 2006

Skąd: z gór

Mam pocieszenia dla tych którzy pracowali w dlugi weekend i nie mogli sie gdzies wybrac

-caly lipiec bede pracowala Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Pierwsze takie wakacje..... Sad

Pozdro
Łukasz T

Skąd: Żywiec

Od 29 kwietnia do 3 maja byłem w Tatrach. Murowaniec, Piątka, Dolina Białego, Sarnia Skała, Dolina Strążysk, D. Kościeliska, Wąwóz Kraków, Smocza Jama, Przysłop Miętusi, Dolina Małej Łąki.
Majówka lub długiu weekend jak kto woli!!!