Makuć

Dołączył: 02 Lip 2006

Skąd: Gilowice / Tarnowskie Góry

A ja dzis wyladowalem w Gilowicach na konkursie palm i w ...Bielsku Sad

Jutro za to w gorki.. ale jeszcze nie wiem gdzie Wink
Pete

Dołączył: 18 Paź 2006

Skąd: Chełm Śląski/Kraków

A ja wczoraj uczestniczyłem w mszy na Matysce. BYła Msza Św. poświęcona JPII Było wspaniale !!! A wcześniej przy okazji udało się zdobyć Baranią Górę przez Halę Radziechowską.
A co do dzisiejszego dnia byłem na Leskowcu (xaga szkoda że Cię nie było - może spotkalibyśmy się na Leskowcu Smile) Był wielki konkurs palm i tak jak xaga zapewniała - były tłumy, ale opłacało się - najlepiej po mszy od razu zwiać na szczyt Very Happy A i jeszcze dziś byłem w Grocie Komonieckiego - trochę zlot mi się przypomniał Very Happy Fotki postaram się dodać jutro.... To był wspaniały weekend !
KATRIN____

Dołączył: 05 Lis 2006

Skąd: Beskid Mały

= Ja jak pete ..... zaliczyłam leskowiec ( Groń Jana Pawła II ) było wspaniale Very Happy , ta msza i ten tłum mnie nie przerażał ...bo w taką niedzielę palmową nie wyobrażam sobie gronia bez ludzi .... i te palmy .... w tym roku nie małam do konkursu palmy ....moja została na Kocierzu ... też był tam konkurs - na Leskowcu byliśmy do wieczora - potem poszliśmy do Śanktuarium i Pam Stefan Jakubowski - opowiedzał nam całą historię jego powstania. Wracając spotkaliśmy ratowników poszukujących zaginionego turysty który odłączył sie od grupy - turysta cierpi na Alchajmera - trochę to dziwne że grupa dopiero na dole zauwazyła że brakuje turysty ....
Po zejściu na dół zobaczyliśmy klikanascie wozów strażackich ..... strażacy przyłączyli się do poszukiwana turysty. =
menelkij

Dołączył: 19 Lis 2006

Skąd: Glisne, hej!

Ja dziś znowu byłem na Ćwilinie (w sumie to szlak papieski), ludzi prawie w ogóle nie było, śniegu mało, słoneczko pikne, żyć nie umierać.
Stan48

Dołączył: 05 Gru 2006

Skąd: Myślenice

Właśnie przed chwilą wróciłem z Gronia Jana Pawła II. Również jak Katrin spotkaliśmy p. Jakubowskiego (świetny gawędziarz). Szliśmy od Przełęczy Kocierskiej przez Potrójną - Łamaną Skałę - Leskowiec - Groń JP II do Kocierzy. Fotorelacja jutro Smile
KATRIN____

Dołączył: 05 Lis 2006

Skąd: Beskid Mały

= Stan ... wspaniała wyprawa - i świetna pogoda .... oj jest z niego ( gawędzarz ) ... o szkoda że to wczoraj nie szłeś , może byśmy się spotkali .... liczę na to w przyszłości Wink .... więc czekamy na fotki Smile =
Wspólna wycieczka w 2 rocznicę...