 |
Pudelek
Ogarniacz kuwety
Dołączył: 10 Lis 2006 |
Posty: 5794 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Oberschlesien, Kreis Nikolei und Kreis Oppeln |
|
 |
Wysłany: Pią 16:58, 19 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
 |
wydaje mi się jednak, że mamy równać do Zachodu, a nie do "dobre i to"...
można było wybudować najpierw 1 pas jezdni, a po otwarciu kontynuować budowę drugiego
|
|
 |
|
 |
 | |  |
 |
 | |  |
ammo
Dołączył: 18 Kwi 2006 |
Posty: 1277 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 18:24, 19 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Pudelek napisał: | wydaje mi się jednak, że mamy równać do Zachodu, a nie do "dobre i to"... |
Swoją drogą do Zachodu można się równać, dlaczego by nie, tylko jak wiadomo Rumunia dotrze technologicznie do progów UE za 50 lat a Polska nigdy
Ja patrzę na to wszystko nieco z innej perspektywy. Mieszkam kilka kilometrów u wylotu drogi (tej już oddanej) i jadąc w góry w 70% korzystam właśnie z niej, by szybciej dostać się do Węgierskiej Górki i dalszych miejscowości. Szybsze otwarcie było np. mi na rękę, rozumiesz . A czy taki schemat drogi, czyli 1 pas z poboczem okaże się wystarczający i co istotne solidnie wykonany to pokaże czas. Wiadomo, że osoba mieszkająca w północnej Polsce będzie za rozwiązaniem "na maxa" - czyli niech odwalą full wypas. Bo co jej tam zależy. Może kiedyś będzie się tamtędy przechadzać
Taka mała dygresja nt drogi nad Bałtyk: Chciałbym za życia pojechać sobie z Bielska Białej do Gdańska A1 z prawdziwego zdarzenia
Pudelek napisał: | można było wybudować najpierw 1 pas jezdni, a po otwarciu kontynuować budowę drugiego |
Mogłoby to zachwiać równowagę w ruchu i wśród robót kolejnego pasa. Możliwe, że nie było więcej funduszy na materiały, maszyny i wykupywanie dodatkowej ziemi.
buba napisał: | co za paskudztwo... nie ma to jak wejsc na ladna gorke i widziec z niej autostrade na wiadukcie... jak ze zlego snu...brrrrrrrrrrrrrrrrr |
Ależ to wszystko dla dobra Twojego zdrowia, samochodu a także czasu . No, chyba, że nie korzystasz z auta 
|
Ostatnio zmieniony przez ammo dnia Pią 18:37, 19 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
 |
 | |  |
 |
 | |  |
Pudelek
Ogarniacz kuwety
Dołączył: 10 Lis 2006 |
Posty: 5794 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Oberschlesien, Kreis Nikolei und Kreis Oppeln |
|
 |
Wysłany: Pią 18:45, 19 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
 |
za Wikipedią:
Droga będzie miała dwie jezdnie po dwa pasy ruchu na odcinkach Bielsko-Biała – Żywiec oraz przejście graniczne - granica państwa. Na odcinku od Żywca do przejścia granicznego powstanie jedna jezdnia z zachowaną rezerwą terenu pod budowę drugiej.
---
ta rezerwa to pic na wodę - jak już pisałem w Polsce nigdy jej jeszcze nie zagospodarowano na drogę. zresztą na wiadukcie takiej rezerwy nie ma. i ciekawi mnie co to za odcinek "przejście graniczne - granica państwa"?
co do Słowaków to sprawdziłem i planują autostradę dwupasmową
|
|
ammo
Dołączył: 18 Kwi 2006 |
Posty: 1277 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 19:34, 19 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
 |
A tu odcinek drogi w miejscowości Przybędza:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
 |
 | |  |
mateusz_j
Dołączył: 25 Sie 2006 |
Posty: 273 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: bielsko-b |
|
 |
Wysłany: Pią 20:25, 19 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
 |
dzięki za opis. masz namiary na więcej takich zdjęć z tamtych rejonów?
tak nawiasem mówiąc, ta wietrzna aura teraz taka, że aż strach się zapuszczać pieszo w jakiekolwiek wędrówki.
|
|
 |
 | |  |
mateusz_j
Dołączył: 25 Sie 2006 |
Posty: 273 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: bielsko-b |
|
 |
Wysłany: Pią 21:04, 19 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
 |
w sumie też bym mógł iść w góry "na kozaka", ale ostatnio mnie taka myśl naszła - skoro rejony Magurek w B. Śląskim - Radziechowska, Wiślana, okolice Baraniej itd wyglądają tak drastycznie ze względu na wiatrołomy, to jak tam musiało być właśnie podczas ówczesnych wichur? Aż strach o tym myśleć...
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 4
|
|
|
|  |