Forum BESKIDZKIE FORUM Strona Główna


BESKIDZKIE FORUM
"Tak mnie ciągnie do gór..."


Pią 16:40, 12 Mar 2010
526
91428
Wybieramy się na krótki urlopik w biesy 23-30 marzec, jeśli ktoś ma chęć dołączyć to zapraszam Smile

Wto 17:37, 12 Sty 2010
526
91428
Tatry 29-31 styczeń wybieramy się w tatry do 5 stawów lub do chochołowskiej. Wszystko będzie zależało od warynków pogodowych. Zamierzamy troszkę podreptać po śniegu z odrobiną żelastwa wszelakiego Za ...

Sob 20:51, 19 Gru 2009
240
20550
wstępnie ja Smile

Pon 11:03, 07 Gru 2009
60
11502
http://picasaweb.google.pl/Wilk.Agata/Gibasy21221109# są i moje fotki Smile

Pon 22:58, 30 Lis 2009
45
11979
to skoro gości jest aż 15ścioro, to ani nie zauważą twojego braku Wink

Nie 10:36, 29 Lis 2009
45
11979
może ja Smile

Sob 11:29, 28 Lis 2009
60
11502
haha sorry brak mi czasu Razz może dziś w wolnej chwili się tym zajmę Wink

Pią 20:56, 27 Lis 2009
60
11502
o fuj, ja wole nie zgadywać cóż to za kosmiczna mieszanka Very Happy mam nad zbyt wybujałą fantazję Very Happy

Czw 14:16, 26 Lis 2009
60
11502
hehe że żółte i w butelce to wcale nie znaczy że piwo, więc uważaj eco Very Happy

Czw 8:22, 26 Lis 2009
60
11502
moim najgorszym przeżyciem i tak był desperados, wypiłam go kiedyś raz na potrójnej. to piwo dla prawdziwych desperatów! a fe!

Śro 22:35, 25 Lis 2009
60
11502
hehe Razz sam piwem na R się raczy a mój soczek wiśniowy raczył wyśmiewać Razz

Wto 22:36, 24 Lis 2009
60
11502
hmm a moje foty... może w czwartek? jakoś mi brak czasu nawet na obejrzenie ich... Smile

Śro 22:43, 11 Lis 2009
526
91428
Jak dla kogo Wink Pochodzić też trzeba obowiązkowo!!! Wink

prawda, szkoda by się góry marnowały Wink

Śro 18:10, 11 Lis 2009
526
91428
ok Smile ja też się jutro dopiero dowiem co z moją resztą bo puki co im za mocno pada deszcz Wink

Śro 17:36, 11 Lis 2009
526
91428
hmmm najwczesniej koło południa bym mogła być w Rajczy na pkpie, ale zobaczę jeszcze co z moim towarzystwem i dam znać
Strona 1 z 3
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)